If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами да ти кажа колата иначе е доста запазена.
На одомера по ФЕС излиза на 165000 км. Няма следи от нищо нередно, върви супер, гори малко, мяма шумове от мотора.
За 5000 км. ми е изгорила към 100-150 гр. масло (съдейки по щеката). Цвета на маслото е както съм го сипал (като олио)
Човека от който я взех в БГ съм сигурен, че нищо не и е правил и я е пазил и подържал.
Остава в Италия някой маниак да е пипал тва онова, ама като гледам върви еднакво като другите 2.0ТС мотори, няма няква разлика... и си мисля, че и не е претърпяла някакъв пишман тунинг
Незнам пак де... дано да не е все пак
Ако това е била причината наистина, представяш ли си тоя дето я е тунинговал така какво е причинявал на горката кола...
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
Бих казал някои от тях. А тези, дето си чипосват колите за общо удоволствие, дали?
е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
Сериозните хора за които колата и тунинга и е удоволствие и не гледат да "избиват" нещо вложено в нея, да имат "кяр", да не са "назад" и т.н. от всичко направено по нея.
Такъв човек няма да отиде да му махнат прекъсвача на семейния седан - той ще даде пари за качествен тунинг (ремап) на хора, които знаят, че махането на прекъсвача е глупост.
е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..
През ден/два прекъсвачи да ядяла... че тва е по-малко от нормално!
При мен ще яде на ден... по еди колко си
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е
Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е
За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е
П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам
Comment